Pages

Ahad, 11 September 2011

LALALALA!

Ya allah! dah naik bersawang blog aku yang chantek sesangat ni
dan peminat2 aku di paris sana yang selalu membaca blog aku yang version arab ni
mesti dioang rasa rindu sesangat,mesti korang terlalu rindu
bagi warga2 lelaki mesti korang melancap sampai terpancut-pancut depan lappy korang yang apple tu coz rindu sesangat kan..
bagi warga perempuan2 pula mesti main geser2 tetek ngan gentel2 kelentit dia sampai kuar air pepek dia tu..
*matilerrr!


Dah habis pon puasa sebulan
dah raya ke 13 rasanya lar baru nak update raya kannnsss
apa2 pon aku berasa gembira tersangat-sangat
korang nak tau tak
habis puasa tu esok nak raya aku terus berlari-lari anak kucing yang ala2 kucing parsi yg sangat comel
terus ke tandas dan terus masturbation dgn gigihnya
ye lar sebholan kan,terpaksa lar tahan nafsu serakah ku ini yang suchee ni untuk bholan puasa itu
so akhirnya dapat juga melepaskannya
ye lar kalo tak bercadang nak main dengan laki a.k.a suami malam raya pertama tu kan
tapi sebab tak berlaki kan,memancut je lar mampu uols
hurmmm sedih tau iols ni,kalo lar i ni berlaki nak ajak laki iols g umah sedara2 iols beraya dan tunjukkan kepada mereka bahawasanya dia adalah calon2 suami saya apabila saya berkhawin..
*ghitewww kau jah!



Tahun ni alhamdulilah meriah jugak lar. raya
kat tempat aku ni kampung so setiap tahun ada  BARAAN
korang tau ke BARAAN tu?
sape yang dulu2 duk kampung tu tau lar apa maksud BARAAN tu
sape yang stay di bandar serba maju tu yg x tau
BARAAN tu mcm lepas sembahyang raya pergi rumah ke rumah beraya ramai2 naik motor kereta,jalan kaki,basikal ,roket ,kereta lembu dan seumpama dengannya
*kau hado?
Kadang2 best tau BARAAN2, ni boley cuci mata time BARAAN tu tgk habang2 suami2 org yang duduk di bandar balik kampung join BARAAN ni
masing2 bergaya dengan baju raya baru dioang tu
apa2 pon aku lar paling vogue kat situ dengan rambut color a.k.a karat ni
semua memandang kecantekan diriku ini
*matiler kena charot nnti

Raya kedua balik di kampung di kuala selangor di rumah nenek ku
wah! meriah sesangat-sangat
tapi kalo meriah kalau i membawa laki i di rumah sedara i itu
mesti nak ajak dia main gentel2 belakang kunci air kat sana
mesti romantik feeling2 kat paris khenssss
tapi malangnya tiada
uwaaaaa~! :(
*erk
Kampung kau hado kunci air mcm ni?
tak de kan,kampung aku ni maju dan modern tau
setakat kampung korang tu apa lar sangat
*comfirm kena simbah asid lepas ni

0 comments:

Catat Ulasan